ένα παιδί

κι ήταν παιδί στα δέκα εφτά που τώρα έχει πετάξει
ποιος θα σου φέρει αγάπη μου το γράμμα που ‘χα τάξει
και σαν πουλί που πέταξε η πικραμένη του ζωή
πέταξε πάει και του ‘φυγε η δροσερή η δροσερή πνοή
ποιος θα σου δώσει αγάπη μου το τελευταίο φιλί μου
ο ταχυδρόμος πέθανε στα δεκαεφτά του χρόνια κι ήταν αυτός η αγάπη μου
η κουρασμένη του σκιά τώρα πετάει στα κλώνια με συντροφιά τ’ αηδόνια
ποιος θα σου δείξει αγάπη μου που ‘ναι του ονείρου ο δρόμος
αφού πεθάναμε μαζί κι εγώ κι ο ταχυδρόμος

One Response to ένα παιδί

Σχολιάστε

